PERLA for YOU Általános Szerződési Feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a perlaforyou.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Weboldal által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Bata Beáta E.V.

A szolgáltató székhelye: 2000. Szentendre, Deák Ferenc utca 12.

Tárhelyszolgáltató: tarhely.eu

Elektronikus levelezési cím: info@perlaforyou.hu

Adószáma: 68312208-1-33

Okmányirodai szám: 51565105

Bankszámlaszám: Cib bank 10701087-69627969-51100005

Telefonos elérhetőség: 0670/423-5113

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-118278/2017.

A szerződés nyelve: Magyar

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 9.00-15.30 között

Szállítási partner, partnerek megnevezése: GLS, DPD, MPL

Alapvető rendelkezések:

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A weblap, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5.

Az üzemeltető a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A weboldal böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A weboldal böngészése, illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunk tenyésztett gyöngy ékszerek készítésével és forgalmazásával foglalkozik.

1.6. A weblapon megjelenített termékeket csak online lehet megvásárolni. Termékeink ára az Áfát már tartalmazza. Termékeink ára a házhozszállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási díjat nem számolunk fel.

1.7. Weboldalunkon minden termékről található részletes leírás és több termékfotó is. Egyes képeink eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

1.8. Amennyiben akciós áron hirdetjük meg termékeinket, tájékoztatjuk a Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. Rendelés menete:

  • A Felhasználó kiválasztja a számára tetsző ékszert/ékszereket.
  • Rákattint a kosár gombra, így a termék a kosárba kerül.
  • Amint befejezte a válogatást és a kosárba helyezte az általa megvásárolni kívánt ékszert/ékszereket a kosár menüpontban tudja leadni rendelését.
  • A kosár menüpontban meg kell adnia szállítási és számlázási adatait, valamint kiválasztja a fizetési és szállítási módot.
  • A fizetés opciónál, látja a Felhasználó a végösszeget, amit a rendszer automatikusan kiszámol a számára.
  • A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, van lehetősége visszamenni a termékek oldalra. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  • A rendelés leadása után egy automata üzenetet fog kapni visszaigazolás képpen, amiben látni fogja az adatait, az általa rendelt terméket/termékeket illetve a fizetendő összeget.
  • Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről Magyar nyelvű visszaigazolást küldünk. A megrendelése minden esetben ki lesz számlázva, melyet elektronikus úton az Ön által megadott e-mail címre küldünk el.
  • Amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni (készlethiány), ez esetben a kapcsolatfelvétel során az eltérést is megbeszéljük Önnel!
  • Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). Arról sajnos a szolgáltató nem értesül, hogy a levele meg is érkezik. Ez esetben is létrejön a szerződés hiszen a megrendelése az ügyfél adatokkal a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

1.10. Amennyiben rossz adatot adott meg, abban az esetben e-mailben van lehetősége a módosításra, egészen addig, amíg a “Futárnál van a csomagod” e-mail meg nem érkezik, utána már csak a futár lemondásával van lehetőség adatot módosítani. Az adatok javításást, minden esetben írásban kell elküldeni az info@perlaforyou.hu címre. Plusz termék vásárlására van lehetősége a Felhasználónak, amit telefonos vagy e-mail-es egyeztetés után tehet meg. A kifizetett termék törlésére már nincs lehetőség. Előtte bármikor kitörölheti a kosarából, ha mégse szeretné a vásárlást véghez vinni. Az árat fizetés előtt tudja ellenőrizni, ugyanis a rendszer automatikusan összeadja a kiválasztott termékek árát. Amennyiben úgy dönt, hogy ez nem megfelelő a számára, akkor csak el kell hagynia az oldalt vagy törölni a kosár tartalmát.

1.11. A fizetési lehetőségeket a Felhasználó a fizetés gombra való kattintás után tudja kiválasztani. Több fizetési lehetőség közül választhat a vásásrló, illetve van lehetőgés személyes átvételre is Budapesten a 11. kerületben a Budawest irodaházban (ez nem fizikai bolt, csak átvételi pont, így előre egyeztett időpontban van lehetőség az átvételre, egyeztettni telefonon van lehetőség a 0670/423-5113-as számon). A számlát online formátumban kapja meg, amit az általa megadott e-mail címre küldünk ki.

Többféle lehetősége is van a Felhasználónak a fizetésre:

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatban. 1 munkanapon belül küldünk online számlát a megadott e-mail címre, amire hivatkozva át tudja utalni az összeget. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk oda futárjainknak a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg). A jóváirt összeg beérkezése után legkésőbb a következő munkanapon feladásra kerül a csomag.
  • PayPal-os fizetés: ebben az esetben a fizetési lehetőségek közül a Paypal-t kell választania a fogyasztónak, ami automatikusan átírányítja Őt a paypal fizetési oldalára, ahol biztonságosan a paypal rendszerén keresztül fizetheti ki a rendelése összegét. Ebben az esetben nem kell megvárnia a vásárlónak, amíg jóváírják az összeget, hanem aznap vagy a rá következő munkanapon a csomag feladásra kerül. A számla ebben az esetben is elektronikus úton kerül kiküldésre a fizetést követő munkanapon.
  • Készpénzes/bankkártyás fizetésre is van lehetőség, ebben az esetben Budapesten a 11. kerület Rétköz utca 5. Budawest irodaházban tudja átvenni és kifizetni az ékszert. Ebbben az esetben előre egyeztett időpont szükséges, amit telefonon tud egyeztetni.
  • Utánvételes rendelés: Ebben az esetben a megrendelt termék/termékek árát a futárszolgálat munkatársának térítik meg.  100.000 Ft feletti rendelés esetén nincs lehetőség utánvételes fizetésre. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Tájékoztatás az át nem vett utánvétes megrendelésekkel kapcsolatban:

Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvétes csomagok átvételének megtagadása nem egyenlő a szerződéstől való elállás jogával. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF ellálási jogok résznél tájékozodhat. Amennyiben sikertelen a futárszolgálat által három alkalommal megkisérelt utánvétes csomag átadás, Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A felmerülő költségeket (oda-vissza szállítási díj, csomagolási díj, kezelési költség) köteles Urbanczyk András egyéni vállalkozó számára 8 napon belül megtéríteni.

1.12. A fizetési tranzakció lezártával a Felhasználó átkerül a köszönöm oldalra, ami azt jelenti, hogy rendelését felvettük és készítjük az általa kért csomagot. A Felhasználó által megadott e-mail címre, 1 órán belül fog kapni egy visszaigazoló üzenetet, miszerint rögzítettük a rendelést és megkezdjük az elkészítését. Ezen felül a megadott e-mail címére előre utalás esetén  1 munkanapon belül megérkezik az elektronikus számla is.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül megtörténik.

1.14. Kiszállításunk minden munkanapon 8 óra és 19 óra között történik. 2 -3 munkanap alatt érkezik meg a termék a Felhasználó által megadott címre, ez a szállítási idő változhat, csak tájékoztató jellegű. Amennyiben ez a szállítási idő nem felel meg a Felhasználónak, abban az esetben e-mailen vagy telefonon köteles jelezni felénk. Hétvégén és munkaszüneti napokon nem vállalunk kiszállítást. Csomagjaink a rendeléstől számítva legkésőbb 4 munkanapon belül megérkeznek, kivétel, ha a Felhasználó egy későbbi időpontot add meg a számunkra. Ebben az esetben közös megegyezés történik a kiszállítási napot illetően.  A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét, valamint a felmerülő további költségeket (visszaszállítási díj, raktározási díj, ügyintézés költségek) megrendelőre terheljük! Külföldi szállítást a webáruházon keresztül online intézni nem lehet, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a részletes információkért! Partnerünk részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot.

A feltűntett szállítási árak Magyarországon belül érvényesek. Van lehetőség külföldi szállításra, de ebben az esetben telefonon kell érdeklődni a szállítási árakról, amely területenként és országonként eltérő lehet.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

1.15. Amennyiben a Felhasználó által megrendelt termék nem áll a rendelkezésünkre. Ebben az esetben haladéktalanul értesítjük a Felhasználót és legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk az általa elutalt összeget.

Elállás joga

1.16 Ön a 45/2014 (II.26.) -os kormányrendelet értelmében 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (Bata Beáta 1112. Budapest, Rupphegyi út 6/a. vagy, az  info@perlaforyou.hu email címre.).

1.17. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,például egyedileg lett méretezve/készítve, átfűzve
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

További részletek: 17/1999 (II.5.) sz. valamint 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete.

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA

Címzett: Bata Beáta E.V.

(cím: 1112 Budapest, Rupphegyi út 6/a., e-mail: info@perlaforyou.hu)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük visza):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

…………………………………………………………………………………

Kelt:

Kellékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Bata Beáta E.V. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Bata Beáta E.V. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Garancia, jótállás

1.18. Amennyiben termékünknél bármiféle problémát észlel, például megsérült az ékszer, küldje vissza nekünk és mi azonnali hatállyal küldünk egy másikat a Felhasználó részére, természetesen térítésmentesen. Ezt a problémát telefonon vagy e-mailben jelezheti felénk. Amennyiben nem él ezzel a lehetőséggel 30 napon belül visszautaljuk az általa befizetett összeget. Az ékszerekre 1 év jótállási garanciát vállalunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai. Ezen felül a 10.000 Ft feletti ékszerekre a törvény által előírt 2 éves jótállást vállalunk.

Panaszkezelés

1.19.

A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, illetve telefonszánom vagy levélben van lehetőség. A vásárló panaszát vagy írásban jelentheti be az ügyfélszolgálatunkon. Munkatársaink a panaszt megvizsgálják, és szükség szerint orvosloni fogják. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról jegyzőkönyvet vesz fel. Az írásbeli (elektronikus úton tett panaszt beleértve) valamint telefonon tett panaszt a vállalkozás munkatársai harminc napon belül írásban megválaszolják. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat.

Amennyiben panaszt szeretne tenni a Felhasználó, ezt megteheti elektronikus úton az info@perlaforyou.hu címre, valamint a weboldalon is látható telefonszámon. Személyes megkeresésre nincs lehetőség, ugyanis székhelyünk nem irodaként üzemel, így nem tudunk fogadni ügyfeleket. Azonban, ha a Felhasználó ragaszkodik a személyes panasztételhez, ebben az esetben telefonon egyeztettünk címet és időpontot. Ha levélben szeretné elküldeni problémáját, ezt a 1118 Budapest, Rupphegyi út 6/A címre teheti meg.

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.  Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.  A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.  Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU  

JOGORVOSLAT:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
URL: http://nfh.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Vegyes rendelkezések

1.20. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja Urbanczyk András E.V. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Budapest, 2018. 01. hó 30. nap